Το κουπόνι του στοιχήματος Live

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Μέ τη πέννα μου!



Agis Lainiotis

Μια φορά εκεί που καθόμουν ήταν σούρουπο και σηκώθηκα είδα ξαφνικά τη σκιά μου και φοβήθηκα! ε ρε που φτάσαμε λέω με τόσα που έχουμε δει ,ακούσει ,πάθη!
Ακόμη και την σκιά μας φοβόμαστε, όμως αγαπητοί φίλοι είναι λογικό με τόση αχαριστία αγνωμοσύνη που υπάρχει  πως να μην φοβόμαστε και την σκιά μας !!  Θα επαναλάβω κάτι που πολλές φορές έχω γράψει ότι στην χώρα που ζούμε δεν φταίνε μόνο αυτοί που βρίζουμε καθημερινά αλλά φταίνε και κάποιοι άλλοι και μάλιστα με μεγάλο μερίδιο ευθύνης !!!
 Καθρέπτες υπάρχουν παντού μπορείτε κάλλιστα να δείτε!! Τώρα θα με ρωτούσε κάποιος εσύ Κε Άγη στον καθρέπτη κοιτάς;  Αν κοιτάω λέει ούτε Νάρκισσος να ήμουν κοιτάω και αποδίδω ευθύνες ΚΑΚΙΣΤΑ όμως διότι μόνος τις αποδίδω μόνος τις λούζομαι οπότε δώρον άδωρον!!  Γράφω με γρίφους δεν νομίζω ξεκάθαρος περνάω μήνυμα Ίσως,και αυτό διότι όπως έχω πει χέρι που σε βοηθά και δεν θες να το φυλλίσεις δικαίωμα σου ΜΗΝ ΤΟ ΔΑΓΚΩΝΕΙς όμως !!!!  Ψιλά γράμματα όμως ουσιώδη θα έλεγα ότι για κάποιον η κάποιους που τους φτύνεις λένε ότι ψιχαλίζει ίσως είναι ψιλά γράμματα  , αυτοί όμως κάνουν κακό!  Άνθρωπος που ασχολείται με τα Αθλητικά δρώμενα του τόπου μου έχει πει ότι από ώρα σε ώρα τα παρατάει έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί;  αυτό είναι άλλο θέμα  ποιον να απασχολήσει!!! Προκαλει γελωτα αυτος που παρουσιαζεται <καλός ευγενης> αλλα τα λεγομενα του και οι συμπεριφορες του ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!!!!!!!! Και αναρωτιεται κανεις καλα κοροϊδευει και τον ιδιο του τον ευατο;
 Τελικά που πάμε; εντάξει καλά πάμε θα κλείσω με αυτό που λέω χρόνια τώρα αλλά !!  Ο καθένας ας κοιτάξει την καμπούρα του και ας αφήσει την καμπούρα του άλλου!Αυτό είναι μια αρχή που δυστυχώς αγνοούμε και αυτό πληρώνεται σε όλες τις δραστηριότητες της Ζωής μας!


                       γεια σας.